Technische vragen – Storingen
Let op! Heeft u een technische vraag of wilt u een storing melden stuur dan eerst een foto van de aansluiting samen met een kopie aankoopbon en duidelijke omschrijving van uw vraag of storing naar ons email adres info@finson.nl
Verzenden:
Onze artikelen worden verzonden vanaf ons magazijn te Heiloo of rechtstreeks af fabriek. Wij verzenden o.a. met GLS, UPS, Packs en Teamtrans. De verzendkosten die wij berekenen zijn afhankelijk van het gewicht en omvang product en worden duidelijk voor het afrekenen weergegeven.
De opbouw van verzendkosten is als volgt:
Soort pakket | Nederland (incl BTW) | België (incl BTW) |
Klein pakket <30kg | 4,99 | 9.99 |
Groot pakket <30kg | 4,99 | 9,99 |
Groot pakket >30kg | 4,99 | 9,99 |
(Mini)Pallet >30kg | 4,99 | 9,99 |
U kunt eenvoudig zelf laten berekenen wat u aan verzendkosten betaald door het te bestellen artikel in het winkelmandje te plaatsen. Daarna kiest u “Bekijken” en krijgt u de keuze “Bereken verzendkosten”.
Garantie:
De garantie termijn staat bij het artikel vermeld in de webshop.
Voor alle artikelen die wij leveren geldt de garantie zowel voor de ketel als de componenten. Minimale garantie is 2 jaar tenzij anders vermeld bij het artikel in de webshop. Wij zullen altijd eerst u vragen een foto te mailen van de boiler met aansluitingen duidelijk zichtbaar. In de meeste gevallen kunnen wij hieruit afleiden waarom en wat er defect is. Zodra wij hebben geconstateerd dat het desbetreffende component kapot is en het onder de garantie valt, sturen wij u een nieuwe toe.
Wij komen niet op locatie en hebben geen monteurs en vergoeden ook geen reparaties van derden.
U kunt er uiteraard ook voor kiezen de artikel retour te sturen zodat wij in onze werkplaats het probleem kunnen oplossen. Wij sluiten geen artikelen aan en kunnen ook niet aansprakelijk gesteld worden voor de montage en/of demontage van uw boiler.
Ook niet als de storing onder garantie valt. We zullen altijd onze uiterste best doen de storing snel op te lossen zodat u snel weer warm water heeft. Indien het niet duidelijk is of de storing onder garantie valt en wij het artikel zelf moeten bekijken om het te kunnen bepalen, kan het zijn dat deze retour gestuurd moet worden.
Wij kunnen u een bijdrage vragen voor het op laten halen van de boiler. Indien blijkt dat de storing wel onder de garantie valt storten wij het bedrag meteen terug op uw rekening.
Garantie vervalt indien u zich niet houdt aan de door de fabrikant aangegeven installatie voorschriften / onderhoudsbeurten, tijdig vervangen anode en / of niet de meegeleverde inlaatcombinatie gebruikt.
Monteer bij een elektrische cv altijd een vuilafscheider!
Klachten:
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@finson.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.